Mozsár Műhely Blog

Mozsár Műhely Blog

„A Mozsár Műhely egy olyan színházi tér, amilyen nincs még egy a városban” – interjú Schreiter Lillával és Miskovits Marcival

2018. november 29. - Mozsár Műhely Blogja

A Mozsár Műhely olyan ismert médiaszemélyiségek kedvence, mint a televíziós műsorvezető, zenész Miskovits Marci vagy a népszerű stylist, Schreiter Lilla. Arra voltunk kíváncsiak, miért kedvelik a helyet.

 

schreiter_lackfi.JPG

Schreiter Lilla a Netentúli történetek írójával, Lackfi Jánossal. Fotó: Kállai-Tóth Anett

A munkád hogyan találkozik a színház világával?

Schreiter Lilla: Stylist vagyok, emiatt nagyon sok színésszel dolgoztam már együtt fotózásokon. De ott civil énjüket fotóztuk akár egy portréhoz vagy divatanyaghoz. Viszont idén dolgoztam egy filmen és egy sorozaton is, ahol a színészekkel már a munkájuk közben találkoztam. Valamilyen karaktert kellett megformálniuk, amihez én találtam ki a ruhájukat vagy akár a teljes ruhatárukat.

Miskovits Marci: Alapvetően találkozik mind a műsorvezetői, mind az előadóművészi "munkám" a színház világával. Műsorvezetőként rengeteg olyan helyzet adódott, amikor egy neves színművésszel/művésznővel kellett interjút készítenem, de azt gondolom, minden művészet valahol egy kalap alá tartozik, és rokonlelkek vagyunk a színészekkel, zenészekkel, képző- és festőművészekkel. 

Milyen színházat szeretsz leginkább?

Schreiter Lilla Leginkább a vidám darabokat kedvelem, ahol teljesen ki tudok kapcsolni a mindennapi őrületből. Szeretem a pár szereplős darabokat. 

Miskovits Marci: Leginkább a vicces komédiákat szeretem. 

miskovits_mohai.JPG

Miskovits Marci az Így viszik át egyik szereplőjével, Mohai Tamással. Fotó: Kállai-Tóth Anett

Miért vállaltad, hogy a Mozsár Műhely egyik arca leszel?

Schreiter Lilla Mert nagyon tetszik az, hogy a “kezdők” is megmutathatják magukat és kipróbálhatják, mit tudnak. Erre ez hely maximális lehetőséget és teret ad.

Miskovits Marci: Kiskorom óta nagyon szeretek színházba járni és mély tisztelettel figyelem a színművészek munkáját. Megtetszett, hogy a Mozsár Műhely egy alternatív, de közben nagyon családias színház. Szeretem az ilyen "megoldásokat". 

Mit gondolsz a helyről?

Schreiter Lilla Nagyon családias hangulatú attól, hogy ilyen pici. :-) Szuper helyen van és az is jó, hogy egy étterem van alatta, máris 2 program egy helyen. 

Miskovits Marci: Kreatívnak tartom a Mozsár Műhelyt, szeretem a hangulatát és azt gondolom, egy olyan színházi tér, amilyen nincs még egy a városban.

ezt_blogozd_ki.JPG

Grisnik Petra és Magyar Bálint a Netentúl történetekben. Fotó: Kállai-Tóth Anett

Milyen előadást láttál?

Schreiter Lilla A Netentúli történetek című darabot láttam.

Miskovits Marci: Az Így viszik át című darabot láttam. 

Szeretted?  

Schreiter Lilla Szerettem, nagyon cuki volt és vicces. Tetszett, hogy két színész formál meg minden figurát. Nagyon örültem, hogy Magyar Bálint volt a férfi szereplő, mert régóta nagy kedvencem, de még nem láttam színházban, viszont itt töményen jó sokat kaphattam belőle. :-)

Miskovits Marci: Nagyon. Mert arról szól, ami mindannyiunkat állandóan foglalkozat: a szerelemről. Jó tudni, hogy nagy íróink és költőink ugyanúgy őrülten boldogok voltak vagy szenvedtek egy-egy ilyen történetben. Úgy éreztem néha, mintha saját magamat látnám, hallanám. 

Mivel ajánlanád a helyet?

Schreiter Lilla …mivel hogy jó! :-)

Miskovits Marci: Menő dolgokat játszanak itt és közel van mindenhez. Ja, és Mohai Tomi az egyik legjobb arc! :-)

 

Az interjút készítette: Spilák Klára

A bejegyzés trackback címe:

https://mozsarmuhely.blog.hu/api/trackback/id/tr2414404700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása