Mozsár Műhely Blog

Mozsár Műhely Blog

Hogy tetszett? #3 - Cinthya Dictator

2019. január 22. - Mozsár Műhely Blogja
A Mozsár Műhely blog új sorozatában ismert emberek mondják el, mit gondoltak egy-egy előadásunkról. Ezúttal Cinthya Dictator fotós, media designer ajánlja A pandák gyönyörű utazása című darabot.
panda_blog.jpg
Fotó: Kállai-Tóth Anett
Ebben az évben a Mozsár Műhely egyik előadását, A pandák gyönyörű utazását ajándékoztam a barátaimnak karácsonyra. Minden évben törekszem arra, hogy valami olyat adjak nekik, ami belőlem egy darab, és amikor elolvastam ennek az előadásnak a leírását, úgy éreztem, hogy ugyanazzal a gondolatkörrel foglalkozik, ami az én elmúlt egy évemet is jellemezte lelki és szellemi értelemben egyaránt. Már két nap eltelt, és én még mindig a darab hatása alatt vagyok. Nagyon inspiráló volt számomra, és szeretném megköszönni a rendezőnek és a színészeknek ezt az élményt.
cinthya_dictator_pandak.jpg
Fotó: Cinthya Dictator
Ne maradj le róla Te sem!

A bejegyzés trackback címe:

https://mozsarmuhely.blog.hu/api/trackback/id/tr4014582410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása